środa, 19 czerwca 2019

Kotlety z kalarepy

Tak dobrych kotletów warzywnych to ja jeszcze nie jadłam.
Jeśli ktoś jest miłośnikiem kalarepy pod każdą postacią tak jak mój Sebastian to to danie na pewno przypadnie mu do gustu.
Gorąco polecam😍😍😍😍

Składniki:
Duża lub dwie mniejsze kalarepy
Po 2 pełne łyżki stołowe :
Tartej bułki
Sezamu
Pestek dyni
Migdałów
40g sera twardego
1-2 jajka
Olej do smażenia
Sól pieprz czosnkowy do smaku


Przygotowanie:
Kalarepe myjemy i obieramy.
Kroimy na plastry około 1 cm.
W garnku zagotować wodę i dodać soli.
Garnek ściągamy z gazu i wkładamy do środka nasze warzywa.
Po 5-7minutach nasza kalarepa powinna być już miękka.
Odcedzamy i przelewamy zimną wodą.
Sezam dynię ser tartą bułką migdały sól i pieprz mieszamy razem.
Jajka wymieszać(nie dodawałam już do nich soli ponieważ jest w panierce i była w kotletach).
Przystępujemy do panierowania najpierw jajko później nasza mieszanka .
Musimy dość mocno docisnąć naszą panierke aby podczas pieczenia nie odpadła.
Smażymy z obu stron na złoto brązowy kolor.
Ja te kotleciki podałam w towarzystwie sosu.
Składniki:
Majonez 2 łyżki
Małe opakowanie jogurtu naturalnego gęstego
Ząbek czosnku
Sól pieprz do smaku
Jeden mały ogórek gruntowy stary na tarce bez wody.
Wszystko wymieszać i odstawić na minimum pół godziny.
SMACZNEGO.


Czasem na takie pyszności wpada się zupełnie przypadkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...