niedziela, 18 listopada 2018

Omlet

Gotowany omlet to moja propozycja na kolejne pyszne śniadanie. Polecam

Składniki:
2 średnie jajka
1 cm pietruszki zielonej
2 cm papryki czerwonej
2 cm kiełbasy
2 plastry sera (można pominąć)
3 plasterki czosnku
Sól pieprz czosnkowy do smaku


Przygotowanie:
Kiełbasę czosnek ser i paprykę pokroić w dość drobną kostkę.
Do miski wbijamy jajka doprawiamy mieszamy i dodajemy resztę składników.
Tak przygotowaną masę jajeczną przekładamy do specjalnego woreczka w którym można gotować. Gotujemy 10-15minut w zależności jaką konsystencję chcemy uzyskać mniej lub bardziej płynną .
Po tym czasie wyjmujemy omlet z opakowania i przekładamy na talerz.
Podajemy z ulubionymi dodatkami.
SMACZNEGO


Ja podałam omlet w towarzystwie mixu sałat z rukolą oliwą solą pieprzem i kiełkami jarmużu.
Na górę ułożyłam pomidory pokrojone z cebulą doprawione kostką pietruszki i odrobiną soli.
Kiełbasa dowolna u mnie toruńska ale może to być szynka a nawet boczek😍.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...