niedziela, 3 kwietnia 2022

Jajka faszerowane suszonymi pomidorami i awokado


 Dzie艅 dobry w ten mro藕ny niedzielny poranek kochani 馃槝馃槝.

Jak samopoczucie?

Za nied艂ugo 艣wi臋ta,wi臋c tak jak wielu z was,tak i ja szukam pomys艂贸w na 艣wi膮teczne potrawy.

Tym razem mam dla was przepis z serii dziwne ale dobre馃槈 na faszerowane jajka z suszonymi pomidorami i awokado 馃.

Jeszcze jaki艣 czas temu nie lubi艂am tego owocu a teraz wr臋cz uwielbiam.

Jak to m贸wi艂a moja babcia smaki z wiekiem si臋 zmieniaj膮 馃槈.

呕ycz臋 mi艂ego spokojnego dnia pyszno艣ci na sto艂ach i du偶o u艣miechu.


Sk艂adniki:


2 jajka

2 kawa艂ki suszonych pomidor贸w w zalewie

0.5 awokado

S贸l i pieprz do smaku

Tymianek wed艂ug uznania

(u mnie zamieniony na zielon膮 pietruszk臋)


Przygotowanie:

Jajka gotujemy na twardo,studzimy, obieramy i kroimy na p贸艂.

Wyjmujemy 偶贸艂tka i wk艂adamy je do miski tak jak pozosta艂e sk艂adniki.

Wszystko miksujemy wed艂ug uznania.

Nast臋pnie farszem wype艂niamy bia艂ka.

Dekorujemy czym艣 zielonym u mnie rze偶ucha.

Smacznego.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzie艅 dobry kochani w ten niedzielny poranek馃槝. Jak tam samopoczucie? Na 艣niadanie Ka艣ka przygotowa艂a pyszne placki z sera twarogowego馃構馃構...