poniedziałek, 6 listopada 2017

Placuszki z twarożkiem ricotta łososiem i granatem

Placuszki pszenne z pastą z sera ricotty i łososia polecają się na śniadanie.
Kochani ostatnio kupiłam w sklepie taką oto pastę i za bardzo nie wiedziałam co z tym zrobić. W sumie po co ludzie kupują coś jeśli nie wiedzą co z tym zrobić😜.
Na szczęście wpadłam w końcu na pomysł jak go wykorzystać inaczej niż na kanapki.
Wyszło super 😍😍😍
Pasta jest dość ostra ale słodycz granatu świetnie to wyrównuje. Polecam

Składniki:
2 łyżki mąki pszennej
Jajko
Sól
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
Twarożek ricotta z łososiem
Owoc granatu

Przygotowanie:
Do miski dodajemy mąkę jajko sól i wszystko dokładnie mieszamy na jednolitą masę. Ciasto ma być dość gęste. Na patelnię wlewamy olej i smażymy nasze placuszki z dwóch stron na złoto brązowy kolor.
Gdy przewróciłam placki na drugą stronę na wierzchu ułożyłam porcję naszego twarożku.
Chwilę smażymy. Kiedy placuszki są gotowe przekładamy na talerz i wierzch posypujemy pestkami granatu. SMACZNEGO

Z podanej ilości składników na ciasto wychodzą 3-4 nieduże placki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...