środa, 1 listopada 2017

Kurczak gotowany w majonezie

Moja kolejna propozycja na kanapki to kurczak gotowany w majonezie.

1kg Mięsa z kurczaka u mnie uda
2l.wody
3łyżki majonezu
1/3szkl.soli
2łyżki Vegetta (ja użyłam domowej)
2łyżki majeranku
2 główki czosnku
Pieprz ziarnisty ile kto lubi (u mnie 6 kulek)
4 kulkiziela ang.
3małe listki laurowe


Mięso luzujemy z kości i skórek.
Skórki kładziemy na desce układamy na nich mięsko z kurczaka zawijamy tworząc coś na wzór rolady.
Roladę wsadzamy do siatki wędliniarskiej i do garnka z wodą majonezem oraz przyprawami (pamiętajmy o tym aby mięso było całe przykryte zalewą).
Gotujemy ok godzinę(u mnie 40 min).Studzimy w zalewie (około 6godzin). Gdy mięso jest zimne wyciągamy z garnka. I wieszamy na około godziny do odkapania. Po tym czasie wkładamy do lodówki.


Mięso można też osuszyć ręcznikiem papierowym i obtoczyć w mieszance przypraw np. papryka wędzona i czosnek niedżwiedzi .
Ja tym razem skórek nie luzowałam tylko dałam w całości wszystko i wyszło tak .
Oprócz tego przed włożeniem do siatki dodatkowo posypałam kurczaka słodką i ostrą papryką oraz majerankiem.

SMACZNEGO.

Domowa Vegeta
https://kasiapichci.blogspot.com/2017/10/domowa-vegeta.html?m=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...