niedziela, 6 listopada 2022

Kasza pęczak z kurczakiem.


Jak wiecie uwielbiam kaszę pęczak, mogę ją jeść na różne sposoby i nigdy mi się nie znudzi.
Tym razem takie połączenie sobie wymyśliłam😉😋🥰.
 Kasza pęczak,dziki brokuł,kurczak,do tego sos sojowy i obiadek gotowy 😂😉.
Miłego wieczoru kochani 😘.

Składniki:
100g ugotowanej kaszy pęczak
Średniej wielkości cebula
Pół pęczka dzikiego brokuła
Chilli i imbir według uznania
(3 plasterki imbiru, pół papryczki chilli)
2-3 łyżki sosu sojowego
100g piersi z kurczaka
(ja użyłam piersi kurczaka z różną która mi została z wcześniejszego obiadu)
Łyżka oleju
Ząbek czosnku
Zielona pietruszka według uznania
Sezam opcjonalnie

Przygotowanie:
Na rozgrzanej patelni zeszklić cebulę pokrojoną w kostkę,na koniec dodać przeciśnięty czosnek i pokrojone w drobną kostkę chilli oraz imbir.
Chwilę smażymy.
Następnie dodajemy pokrojonego w kostkę kurczaka, smażymy kolejne kilka minut.
Dodajemy brokuł,sos sojowy i dokładnie mieszamy.
Wszystko dusimy.
Gdy brokuł zmniejszy swoją objętość i będzie miękki, dodajemy kaszę.
Mieszamy ewentualnie doprawiamy pod siebie i wykładamy na talerz.
Wszystko posypujemy sezamem oraz zieloną pietruszką.
Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...