piątek, 2 czerwca 2017

Ciasto ucierane z owocami

Z tego przepisu korzystam juz ładnych parę lat. 
Ciasto jest po prostu genialne. 
A przyznam szczerze że nie przekonywał mnie tam ten budyń i długo ten przepis leżał w szufladzie zanim z niego skorzystałam.
Ciasto ucierane z owocami 😍 

Składniki:
200 g masła
160 g cukru pudru
4 jajka
200 g mąki 
1 opakowanie budyniu waniliowego 
1 łyżeczka proszku do pieczenia
600 g owoców 
1 łyżka mąki
Opcjonalnie  opakowanie galaretki pomarańczowej

Przygotowanie:
Masło ucieramy z cukrem pudrem na puch i wbijamy po jednym jajku. 
Mąkę budyń i proszek wymieszać i przesiać do masy. 
Wszystko krótko miksujemy  do połączenia składników.
 Ciasto przekładamy  do formy wyłożonej papierem do pieczenia . 
Owoce obtaczać w mące i kładziemy na ciasto. 
Piec około 40 minut w 180st Wystudzić. 

Jeśli zdecydujecie się na opcję z galaretką:
Galaretkę rozpuścić w szklance wody. Mocno tężejąca rozprowadzić na cieście za pomocą pędzelka.

 Ja nie zawsze daję galaretke po prostu za długo bym musiała czekać ☺
Posypuje tylko cukrem pudrem i ewentualnie ozdabiam owocami. SMACZNEGO 

Owoce dowolne ja wykorzystałam  resztę truskawek czereśni i morele.
 Co by się nie dało zawsze wychodzi . 
To wprost idealne ciasto dla tych co zaczynają przygodę z pieczeniem. 
Z tej porcji wyszły mi 2takie babki .
 A normalnie robię w dużej blaszce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...