czwartek, 29 czerwca 2017

Makaron z serem i cukrem

Przepis stary jak świat ale może komuś się przyda :-) . Makaron na słodko z serem .
Moja propozycja na dzisiejszy obiad.

Składniki
Opakowanie makaronu np. świderki
250g sera białego
1/2 kostki masła
Cukier według uznania

Przygotowanie
Makaron ugotować zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Na patelni roztopić masło i są 2 sposoby podania. Masło wymieszać z makaronem i pokruszonym serem na koniec posypać cukrem. Moimi ulubionym sposobem jest masło rozpuścić na patelni dodać ser chwilę podsmażyć polać tak przygotowaną mieszanką makaron wymieszać wyłożyć na talerz i posypać cukrem. Można na koniec posypać cynamonem. SMACZNEGO


Ratujmy klasyki

4 komentarze:

  1. No ja niestety tak za dziecka nie jadłam :-) a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zamiast cukru smażony boczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak robie ser i boczek ale zz szarymi kluskami pycha z makaronem też może być dobre :-)

      Usuń

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...