czwartek, 8 czerwca 2017

Wątróbką wieprzowa z cebulą

Ostatnio przyszła mi ochota na wątróbkę.
A że dawno nie było no to zrobiłam. 
Tak przygotowaną zawsze zajadałam w domu rodzinnym.
Mama wiedziała co dobre :-) 

Składniki:
0.5 kg wątróbki wieprzowej
Cebula według uznania
(2 średniej wielkości + mniejsza czerwona)
Mąka 
Smalec lub olej
Sól pieprz do smaku


Przygotowanie:
Wątróbkę myjemy osuszamy kroimy na mniejsze kawałki około 0.5cm.
Następnie traktujemy tłuczkiem do mięsa 
( aby wątróbka przy rozbijaniu tłuczkiem nie pryskała wsadzam ją do woreczka śniadaniowego lub owijam folią spożywczą.
Ta czynność sprawi że kuchnia będzie czysta :-) )
Teraz do miseczki dodajemy mąkę i każdy jednen kawałek obtaczamy .
Tak przygotowaną wątróbkę smażymy na rozgrzanym tłuszczu do miękkości.
Cebulę kroimy w piórka i smażymy na złoty kolor.
Wszystkie składniki łączymy razem chwilę jeszcze smażymy aby smaki przeszły i dopiero teraz doprawiamy solą i pieprzem.
SMACZNEGO.
Ratujmy klasyki

2 komentarze:

  1. ojj ja też dawno nie robiłam. Zrobiłaś mi smaku

    OdpowiedzUsuń
  2. To idealny pomysł na piątkowy obiad.
    Mi smaka zrobiła koleżanka :-)

    OdpowiedzUsuń

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...