piątek, 30 czerwca 2017

Sałatka z ananasem i kurczakiem

Połączenie mięsa i owoców jak najbardziej do mnie przemawia. Komu również nie przeszkadza takie połączenie proponuję sałatkę . U mnie w rodzinie robiona jest na 2sposoby z ryżem i bez . Dziś kochani zajadamy sałatkę z Kurczaka i ananasa z curry. 😍😍😍😍😍😍😍Dla mnie bomba 

200g ryżu 
2piersi z kurczaka 
Puszka ananasa
Puszka kukurydzy 
Curry (u mnie 1łyżeczka )
Majonez (1łyżka )
Pieprz sól 

Mieso kroimy w kostkę i przesmażyć na maśle na złoty kolor. Ryż gotujemy studzimy.Gdy mięso upieczone i wystudzone przekładamy do miski razem z ryżem. Dodajemy kukurydzę ananas przyprawy majonez mieszamy i gotowe.SMACZNEGO 


Najlepszy smak uzyskuje jak kilka godzin spędzi w lodówce. Moja mama i reszta rodziny nie dodaje ryżu ale mi ten ryż tak jakoś spasowal i tak już zostało.
Przyprawy i majonez według uznania .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...