piątek, 23 czerwca 2017

Szybki deserek

Kolejny szybki i pyszny deser.
Można użyć dowolne owoce maliny truskawki jagody borówki itd.
U mnie wersja z jeżynami tym razem

Mały kubek śmietany 30% 
Jedno białko
Cukier według uznania (1 łyżka u mnie) 
2 opakowania jeżyn po 125g


Śmietanę ubijamy na sztywno .
To samo robimy z białkiem pod koniec ubijania dodajemy cukier. Delikatnie mieszamy jedno z drugim na dnie szklanki lub pucharka układamy po kilka jeżyn(3-4) przykrywamy warstwą śmietany znowu kilka owoców i smietana.
Resztę owoców włożyłam do miski i za pomocą blendera zrobiłam mus. Układamy na górze naszego deseru i odkładamy do lodówki aby schłodzić. SMACZNEGO

Z tej ilości wychodzą 2 takie szklanki.
Do musu też można dodać cukier u mnie jak najmniej.:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...