piątek, 3 lutego 2023

Zupa z sałaty



Zupa z sałaty.


Składniki:
1-1,5l bulionu drobiowego
1 duża główka sałaty masłowej lub mix sałat
Ząbek czosnku 
3 łyżki kwaśnej śmietany
Sól, pieprz do smaku 
4 jaja ugotowane na twardo
Koperek

Przygotowanie:
Sałatę dokładnie wypłukać, drobno pokroić(ja użyłam mixu sałat)
Do gotującego się bulionu dodać sałatę.
Gotujemy 5-10minut.
Następnie dodajemy drobno posiekany czosnek, doprawić do smaku jeśli jest taka potrzeba.
Śmietanę rozmieszać z odrobiną zupy, by się zahartowała, wlać do garnka.
Podawać z jajkiem ugotowanym na twardo i posiekanym koperkiem.
Smacznego 

Ja zamiast kwaśnej śmietany dodałam śmietanę 30% i cytrynę do smaku.

Podobną zupę robiła moja mama😋.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...