środa, 3 maja 2017

Błyskawiczne roladki z Nutellą i cynamonem.

Nie jestem miłośnikiem słodyczy,
ale gdy już mam ochotę na coś słodkiego, musi to być coś wyjątkowego.
Hmm ale co tu zrobić jak pada,
a w kuchni prawie pustki :-)
Na szczęście znalazłam w szafkach kuchennych chleb tostowy i krem czekoladowy. 
I zaraz przypomniał mi się filmik który widziałam jakiś czas temu. 
Polecam roladki wyszły naprawdę pyszne :-)


Składniki:
6-8 kromek chleba tostowego
Krem czekoladowy Nutella
1 jajko
2-3 łyżki mleka
Łyżka cukru
1/2 łyżki cynamonu
Masło

Przygotowanie:

Z chleba odcinamy skórki i za pomocą wałka go rozwałkować. Następnie smarujemy chleb kremem czekoladowym i zwijamy w rulon. 


W miseczce mieszamy mleko z jajkiem i każdy jeden rulonik moczymy w powstałej masie. Na patelni rozpuścić masło i z każdej strony obsmażamy roladki na złoto brązowy kolor. 

Do miseczki dodajemy cukier i cynamonem. Mieszamy do momentu aż składniki się połączą. Po usmażeniu roladki obtaczamy w mieszance. 


      SMACZNEGO.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...