niedziela, 21 maja 2017

Ozorki wieprzowe gotowane w szybkowarze

Wiem że nie każdy lubi ale ja akurat uwielbiam. 
Gotowane pieczone w sosie koperkowym chrzanowym wszystkie :-) .
Dziś gotowane i pieczone w sosie własnym. 

Składniki:
3 ozory wieprzowe
Marchew pietruszka
Vegeta
(lub sól jak kto woli)
Pieprz

Dodatkowo:
Masło
Mąka

Przygotowanie:
Ozory myjemy czyścimy i wkładamy do gotującej się wody. 
Zamykamy szybkowar i gotujemy 5 minut. Po tym czasie wyłączyć gaz i poczekać aż ciśnienie samo opadnie.
 Następnie języki wyjmujemy przelewamy zimną wodą i ściągamy skórę .
 Tak przygotowane mięso pokroić w plastry i wkładamy do garnka dodajemy obrane i pokrojone na pół warzywa vegete oraz wodę( tyle aby wszystko przykryć). Szybkowar zamykamy i od momentu syczenia gotujemy 20-25minut.
 Czekamy aż ciśnienie opadnie i gotowe. 
Ja natomiast dodatkowo piekłam je na maśle do momentu nabrania ładnego brązowego koloru( podlewając wywarem który został z gotowania). 
Na koniec zagościć mąką.  

Podałam z ziemniakami z koperkiem buraczkami i ogórkami w śmietanie. SMACZNEGO

3 komentarze:

  1. Czytam, czytam i nie znajduję nic o pieczeniu....!? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie ze ZROZUMIENIEM-ozorki gotowane!!

      Usuń
  2. Jutro robię, produkty już mam. Nie łatwo kupić ozorki. Myślę że mi się uda 🙂

    OdpowiedzUsuń

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...