wtorek, 23 maja 2017

Ogórki w śmietanie

Mizeria jest jednym z moich ulubionych dodatków do obiadu.
Robię ją do schabowych czy mięs pieczonych w sosie. 
Moja mama oraz babcia też ją bardzo często przygotowywały. 
Jest w swojej prostocie po prostu pyszna. 
Przepis wyniesiony z domu to podstawa czyli: 
Ogórki śmietana sól pieprz ewentualnie koperek.
Czasami też robiło się na kwaśno ale bez śmietany.
Jednak rozmawiając ostatnio z koleżanką totalnie mnie zaskoczyła. 
No nie dawało mi to spokoju i musiałam zrobić jej sposobem.
O dziwo bardzo mi smakowała.
Nigdy nie robiłam na kwaśno w ten sposób ale to się chyba zmieni :-)

Składniki:
Ogórki dowolna ilość 
Śmietana np.18%
Do smaku
Sól pieprz ocet cukier


Przygotowanie:
Ogórki kroimy w cienkie plastry
(ja najczęściej używam do tego maszynki do krojenia).
Pokrojone ogórki przekładamy do miski dodajemy śmietanę sól pieprz oraz cukier i ocet do smaku. 
Wszystko razem mieszamy do połączenia składników.
Podajemy w towarzystwie mięs pieczonych np. schabowy oraz młode ziemniaki z koperkiem. 
SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...