czwartek, 18 maja 2017

Kotlety sojowe w zalewie octowej

Kochani czy słyszeliście o kotletach sojowych w zalewie. 
Tak przygotowane kotleciki to ulubiona przekąska mojego męża. 
Przepis dostał się w moje ręce przez przypadek  :-)
I często gości na moim stole.
 Polecam serdecznie

Składniki:
Opakowanie kotletów sojowych
1cebula
3ziela angielskie
1liść laurowy 
1litr wody
2łyżeczki Vegety 
2łyżki octu 
2łyżki cukru
Jajko 
Tarta bułka 
Mąką 


Przygotowanie:
Kotlety robimy tak jak pisze na opakowaniu. Następnie studzimy i obtaczamy w mące jajku tartej bułce i smażymy na złoto.


Do garnka wlewam wodę dodaję cebule pokrojona w piórka vegete liść ziele i gotujemy. Nastepnie dodaje ocet i cukier gotujemy jeszcze chwile .
Do lekko przestudzonej zalewy dodajemy kotlety studzimy i wkładamy do lodówki.


Kotlety są dobre następnego dnia lecz nie pytajcie mnie ile można je trzymać .
U mnie były robione wczoraj a dzisiaj ich już nie ma😞SMACZNEGO

To prawda u mnie znikają bardzo szybko są pyszne.

Zalewa jest na słodko kwaśno jesli ktoś lubi bardzo kwaśne musi dodać więcej octu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Placki na serku twarogowym

 Dzień dobry kochani w ten niedzielny poranek😘. Jak tam samopoczucie? Na śniadanie Kaśka przygotowała pyszne placki z sera twarogowego😋😋...